Обява за работа по ФУМИ

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет (ДАБ при МС) търси да назначи служители за осъществяване дейности във връзка с процедурата по международна закрила, приема, настаняването, регистрацията, провеждането на интервюта с чужденци, търсещи международна закрила, деловодно обработване на документи, социалната адаптация и медицинското обслужване, както и дейности свързани с техническото обслужване и поддържане в сградите и прилежащите територии в териториалните поделения по срочно трудово правоотношение в дирекция „Качество на процедурата за международна закрила“ и в своите териториални поделения (София, Харманли, Пъстрогор и с. Баня) на следните позиции: главен специалист, старши специалист, специалист и изпълнител. 


Минималните изисквания са както следва:
•    за длъжността "главен специалист" са: образователна степен – средно образование, професионален опит – минимум 2 години в дейности, свързани с изпълняваната длъжност.
•    за длъжността "старши специалист" са: образователна степен – средно образование, професионален опит – минимум 1 година в дейности, свързани с изпълняваната длъжност.
•    за длъжността "специалист" са: образователна степен – средно образование, професионален опит – не се изисква.
•    за техническа длъжност "изпълнител" са: образователна степен – не се изисква, професионален опит – не се изисква.
Средствата за трудовите възнаграждения за периода на съществуване на трудовите правоотношения са осигурени по Програмата на Република България по фонд „Убежище, миграция и интеграция“ за периода 2021 – 2027 г. – BG65AMPR001-1.001-0001 „Оперативна подкрепа чрез наемане на допълнителен персонал и текуща поддръжка в ДАБ при МС“.
Основният размер на заплатата се определя в зависимост от длъжността и професионалния опит, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и Вътрешните  правила за работната заплата на служителите в ДАБ при МС.

Необходими документи за кандидатстване:
1. Заявление (свободен текст);
2. Автобиография.

Начин и място за подаване на документите:
Документите се подават в срок до 30.09.2023 г. (включително) в звеното по човешки ресурси лично или чрез пълномощник - гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 114Б, от 09:00 ч. до 12:00 ч. или по електронен път на адрес: sar@saref.government.bg, като заявлението задължително се подписва от кандидатите с електронен подпис. Телефон за контакт:  02/8080 944.

Ще се свържем само с кандидатите, одобрени по документи.